Administrativní výpomoc a monitoring provozu stánků Trdlokafe

Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme specializovaná firma, která provozuje e-commerce projekty a zároveň zajišťujeme kompletní fulfilment. Klientům poskytujeme služby v oblasti správy e-shopu, jsme schopni vypomoci se skladováním a dopravou a v rámci komplexního fulfilmentu dokážeme zajistit servis od uskladnění, přes pick-up až po rozvážku, a to nejen v rámci České republiky, ale i mezinárodně.

Pár slov o pozici

Hledáme nového kolegu/novou kolegyni, který/která nám bude oporou při administrativních úkonech a kontrole našich franšízových stánků. Vhodné i pro vysokoškolské studenty.  

Co bude náplní vaší práce?

  • monitoring kamerových záznamů
  • administrativní práce spojená s provozem stánků Trdlokafe 
  • propočet tržeb z provozu
  • ad hoc úkoly

Co byste měl/a splňovat

  • trestní bezúhonnost
  • předchozí zkušenosti v security výhodou
  • vhodné pro ZTP, seniory, brigádníky
  • znalost prostředí Google disk anebo Microsoft Office

Co vám mohou nabídnout

  • přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
  • prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • možnost pracovního i osobního růstu
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy
  • firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí
  • stravenky, teambuildingy, kartu Multisport, 5 týdnů dovolené
  • možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI