Pro jakou společnost budete pracovat?

Pracujte s experty, staňte se expertem. Posuňte svou kariéru o míle dopředu. Buďte součástí naší společnosti, která poskytuje IT outsourcing firmám a domácnostem. Pomozte nám splnit cíl, kterým je usnadnit práci všem, kdo se chtějí věnovat vlastním projektům a koníčkům, ale péče o IT jim zabírá spoustu času. Motivaci vám dodá naše fajn “tech” prostředí, ve kterém si hýčkáme přátelskou firemní atmosféru. Díky vyspělému technickému a administrativnímu zázemí je zde radost pracovat.

Pár slov o pozici

Baví tě IT, vedení lidí a zavádění best practices do denních rutin? Jsi týmový hráč a máš zkušenost s řízením týmu techniků? Zajímáš se o IT a moderní technologie? Tvou náplní práce bude vést tým IT techniků, navrhovat projektová řešení na míru, která zákazníkům vyřeší problémy.

Co bude náplní vaší práce?

  • účast na každodenním stand-upu s týmem (IT technici, servisní technici, logistik, rozpočtář, obchodníci) revize předchozího dne, stanovení priorit na stávající den, kontrola týmu a zajištění hladkého průběhu práce
  • kontrola fronty ticketů
  • stanovování priorit
  • kontrola nabídek
  • návrh technického řešení pro zákazníky
  • účast na schůzkách s významnými zákazníky
  • realizace interních zlepšovacích procesů

Co byste měl/a splňovat

  • SŠ/VŠ nejlépe technického směru
  • řidičský průkaz skupiny B
  • prokazatelná předchozí zkušenost s vedením týmu v našem odvětví (i v rámci projektů)
  • předchozí zkušenost v oblasti HR na vedoucí pozici
  • předchozí zkušenost s náborem lidí
  • pokročilá znalost alespoň 3 odborných oblastí (viz níže); více oblastí velkou výhodou (minimálně základ a zájem o rozvoj v dalších oblastech):
  • znalost platformy Microsoft (Windows 10, Windows Server 2019R2, SQL, Azure) a produktů VMware a Veeam
  • znalost topologie počítačových sítí, znalost DHCP, DNS
  • zkušenosti s databázemi – MS SQL
  • zkušenosti s technologií CISCO switch
  • zkušenosti s bezpečnostními nástroji a řešeními (antivirové systémy, DLP systémy, vícefaktorové ověření)
  • znalost anglického jazyka minimálně na úrovni B2
  • výborné organizační a komunikační schopnosti, schopnost argumentace
  • samostatnost, spolehlivost a časová flexibilita
  • schopnost analyticky zhodnotit získané informace a připravit návrhy řešení včetně jejich popisu
  • proaktivní přístup
  • ochota fungovat i remote online komunikace se všemi pobočkami

Co vám mohou nabídnout

  • v rámci ČR se neustále rozrůstáme, takže získáš spoustu zkušeností
  • dostaneš prostor pro seberealizaci (vítáme každý nápad)
  • spravedlivá konkurenční mzda
  • každý měsíc budeš mít zajištěný přísun stravenek 
  • dáme ti Multisportku
  • kvartální finanční odměny
  • finanční odměny za zprostředkování zákazníka
  • dovolená 25 dní 
  • placené parkoviště
  • odměna za doporučení nového kolegy
  • vzdělávací kurzy
  • auto i k soukromým účelům
  • zvýhodněné ceny HW pro vlastní potřebu
  • výuka angličtiny
  • možnost práce z domova
  • nové moderní kanceláře
  • férové jednání

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI