Administrativní pracovník/ce

Pro jakou společnost budete pracovat?

Férově. Srozumitelně. Online. Tak si představujeme finanční služby ve 21. století. Nečekejte na pobočkách až na vás přijde řada. S BENELIO se věci dějí rychle a podle představ. U nás totiž klienti najdou všechny důležité dokumenty na jediném místě. A je jedno, jestli potřebují situaci vyřešit s bankou, pojišťovnou nebo s konkrétním specialistou.

Pár slov o pozici

Hledáme kolegu/kolegyni s organizačními schopnostmi, logickým uvažováním a dobrým time managementem. Máte v malíčku administrativu? Jste komunikativní? Přihlaste se k nám!

Co bude náplní vaší práce?

  • administrativní agenda spojená s obchodní činností
  • zakládání složek a tisk materiálů
  • příprava dokumentů

Co byste měl/a splňovat

  • mít organizační schopnosti, být systematický/á a spolehlivý/á
  • být samostatný/á, pečlivý/á
  • dokázat si určit priority a neztrácet čas nepodstatnými věcmi
  • ovládat práci na počítači

Co vám mohou nabídnout

  • příjemný kolektiv
  • osobní a profesní růst
  • rádi si poslechneme vaše nápady
  • neomezená konzumace kávy a čaje na pracovišti, filtrovaná voda
  • možnost různých školení a teambuildingů
  • služební notebook, mobilní telefon
  • 5 týdnů dovolené

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI