Back Office asistent/ka

Pro jakou společnost budete pracovat?

Pracujte s experty, staňte se expertem. Posuňte svou kariéru o míle dopředu. Buďte součástí naší společnosti, která poskytuje IT outsourcing firmám a domácnostem. Pomozte nám splnit cíl, kterým je usnadnit práci všem, kdo se chtějí věnovat vlastním projektům a koníčkům, ale péče o IT jim zabírá spoustu času. Motivaci vám dodá naše fajn “tech” prostředí, ve kterém si hýčkáme přátelskou firemní atmosféru. Díky vyspělému technickému a administrativnímu zázemí je zde radost pracovat.

Pár slov o pozici

Do našeho týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á se stane pravou rukou vedení společnosti. Máte zkušenosti s administrativou? Jste pečlivý/á a nezaleknete se ani ad hoc požadavků? Nebojíte se komunikace se zákazníky? Neváhejte a ozvěte se nám!

Co bude náplní vaší práce?

  • správa důležitých dokumentů, podkladů a analýz (vytváření a kontrola podkladů pro činnost týmu, zprávy a hlášení, příprava personální agendy, administrativa při nastavování procesů, příprava dokumentů a směrnic, archivace a kontrola v praxi, reporty, tvorba analýz),
  • organizační služby pro vedoucího pracovníka (organizace a příprava firemních jednání a zasedání, psaní zápisů, vedení příslušné dokumentace, správa firemní korespondence, delegování úkolů na ostatní spolupracovníky, zvládání různých ad hoc požadavků),
  • vedení firemní pokladny,
  • vedení a kontrola plateb (vystavování faktur, kontrola příkazů, hlídání pravidelných plateb, kontrola přijatých plateb),
  • komunikace se zákazníky (získávání zpětné vazby, ověřování aktivit, reklamace, e-mailové sekvence na vybrané zákazníky – akvizice),
  • obsluha návštěv - recepce (přivítání, usazení, káva, úklid, vyplývající ad hoc úkony, nákupy drobných firemních předmětů, péče o prostory, péče o návštěvy, dohled nad drobným úklidem firemních prostor).

Co byste měl/a splňovat

  • mít snahu podchytit každý detail dopředu a být proaktivní,
  • být pečlivý/á a důvěryhodný/á,
  • umět pracovat s PC,
  • ŘP skupiny B a být aktivní řidič/ka – výhodou,
  • numerická způsobilost,
  • ekonomické povědomí,
  • právní povědomí,
  • dobře ovládat češtinu,
  • umět plánovat.

Co vám mohou nabídnout

  • prostor pro seberealizaci,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • stravenky, kartu Multisport,
  • firemní telefon, notebook, kompletní kancelářské zázemí,
  • různá školení a teambuildingy.

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI