Front Office asistent/ka

Pro jakou společnost budete pracovat?

Pracujte s experty, staňte se expertem. Posuňte svou kariéru o míle dopředu. Buďte součástí naší společnosti, která poskytuje IT outsourcing firmám a domácnostem. Pomozte nám splnit cíl, kterým je usnadnit práci všem, kdo se chtějí věnovat vlastním projektům a koníčkům, ale péče o IT jim zabírá spoustu času. Motivaci vám dodá naše fajn “tech” prostředí, ve kterém si hýčkáme přátelskou firemní atmosféru. Díky vyspělému technickému a administrativnímu zázemí je zde radost pracovat.

Pár slov o pozici

Rozumíte si s administrativou a nezaleknete se ani komunikace se zákazníky? Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á se stane pravou rukou vedení společnosti v otázkách správy pokladny, fakturace, komunikace se zákazníky či péče o návštěvníky. Tak neváhejte a ozvěte se nám!

Co bude náplní vaší práce?

  • vedení firemní pokladny,
  • vedení a kontrola plateb (vystavování faktur, kontrola příkazů, hlídání pravidelných plateb, kontrola došlých plateb),
  • komunikace se zákazníky (získávání zpětné vazby, ověřování aktivit, reklamace, emailové sekvence na vybrané zákazníky - akvizice),
  • obsluha návštěv - recepce (přivítání, usazení, káva, úklid, vyplývající ad hoc úkony, nákupy zajišťující reprezentaci, péče o prostory, dohled nad drobným úklidem firemních prostor).

Co byste měl/a splňovat

  • mít snahu podchytit každý detail dopředu a být proaktivní,
  • být pečlivý/á a důvěryhodný/á,
  • umět pracovat s PC,
  • ŘP skupiny B a být aktivní řidič/ka – výhodou,
  • numerická způsobilost,
  • ekonomické povědomí,
  • právní povědomí,
  • dobře ovládat češtinu,
  • umět plánovat.

Co vám mohou nabídnout

  • prostor pro seberealizaci,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • stravenky, kartu Multisport,
  • firemní telefon, notebook, kompletní kancelářské zázemí,
  • různá školení a teambuildingy.

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI