Specialista/ka zákaznické péče v IT

Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme profesionální IT společnost, která poskytuje outsourcing IT jak firmám, tak domácnostem. Umíme doplnit, či zcela nahradit IT oddělení našich klientů. Jsme tým profesionálů, ve kterém každý z nás je odborníkem na různé oblasti v rámci sektoru informačních technologií, díky čemuž dokážeme svým zákazníkům poskytnout komplexní služby. Naším cílem je usnadnit práci všem, kteří se chtějí věnovat vlastním projektům nebo koníčkům a péče o IT jim zbytečně zabírá čas. Mezi naše hlavní činnosti patří:
  • nastavení počítačů,
  • tiskáren,
  • chytrých zařízení,
  • notebooků nebo telefonů,
  • správa sítí,
  • Wi-Fi a připojení k internetu,
  • IT bezpečnost,
  • kamerový dohled,
  • chytrá kancelář a chytrá provozovna,
  • edukace,
  • jak správně používat techniku i software.

Pár slov o pozici

Hledáme emočně inteligentního člověka s proklientským nastavením, který bude vždy ochotný pomoci našim zákazníkům s jakýmkoliv požadavkem. Pracovat s námi může brigádně, na plný pracovní úvazek nebo na IČO. Na všem se dá určitě domluvit. Zároveň pokud bude mít základní povědomí o problematice počítačů, tiskáren, sítě nebo mobilních zařízení, a k tomu umí technicky uvažovat, je pak pro nás přesně tím/tou pravým/ou kandidátem/kou!

Co bude náplní vaší práce?

  • komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu, chatu a emailu,
  • registrace zákazníků a tvorba servisních požadavků,
  • spolupráce s technickým oddělením na řešení požadavků,
  • příprava podkladů pro fakturaci a správa pokladny,
  • přijímání požadavků našich zákazníků a s tím spojená ochota jim pomoci či poradit,
  • úprava a vyřizování objednávek,
  • péče o prostředí kanceláře a návštěvy.

Co byste měl/a splňovat

  • mít touhu se v IT vzdělávat a získávat nové znalosti,
  • umět ovládat základní kancelářské programy a mít výborný písemný projev,
  • být samostatný/á a mít proaktivní přístup, ale zároveň být i týmový hráč,
  • mít zájem o moderní technologie a inovativní řešení,
  • být pečlivý/á, komunikativní, reprezentativní a být pozitivně a příjemně naladěný/á.
  • umět se vcítit do problému a situace zákazníka.

Co vám mohou nabídnout

  • prostor pro seberealizaci,
  • růst a získání zkušeností, jelikož se plánujeme rozšířit i do dalších měst v ČR,
  • odpovídající finanční ohodnocení s bonusy,
  • stravenky, kartu Multisport,
  • firemní telefon, notebook, kompletní kancelářské zázemí,
  • různá školení a teambuildingy.

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI