Pro jakou společnost budete pracovat?
Ve stáncích Trdlokafe připravujeme čerstvé trdelníky a výbornou italskou kávu. V našich provozovnách udržujeme nízkou nabídku produktů, a proto je naše obsluha schopna vše připravit v krátkém čase a v prvotřídní kvalitě. Na našem konceptu je tak vidět, že i úzká nabídka může být výraznou konkurenční výhodou. Jsme společnost, která začínala s jedním stánkem a v průběhu let dokázala i přes nejrůznější nástrahy vyrůst v prosperující firmu s desítkami fungujících poboček, jejichž počet neustále roste.Pár slov o pozici
Hledáme schopného, organizovaného člověka, který má předchozí zkušenosti s vedením projektů a lidí, umí si nastavit priority, má dobrý time management a dokáže stanovit a dodržovat termíny i finanční plány.Co bude náplní vaší práce?
- zodpovědně vést tým a přidělený projekt
- zodpovídat za výsledky týmu i za svou práci
- sledovat plnění úkolů přidělených jednotlivým členům týmu
- stanovit a dodržovat termíny
- optimalizovat a zavádět nové procesy
- dodržovat časový a finanční plán
- analyzovat rizika a předcházet jim
Co byste měl/a splňovat
- mít zkušenost s vedením menších týmů minimálně 1 rok
- umět pracovat v Google prostředí: e-mail, disk, textové dokumenty a tabulky kalendář, formuláře, prezentace
- být flexibilní a odolný vůči stresu
- mít řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
- výhodou je zkušenost z gastro prostředí
Co vám mohou nabídnout
- přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
- možnost pracovního i osobního růstu
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti
- slevy na naše produkty
Zaujala vás tato pozice?
Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!
Další pozice
Toto místo pro vás není to pravé?
Mrkněte na další příležitosti!