Pro jakou společnost budete pracovat?
Ve stáncích Trdlokafe připravujeme čerstvé trdelníky a výbornou italskou kávu. V našich provozovnách udržujeme nízkou nabídku produktů, a proto je naše obsluha schopna vše připravit v krátkém čase a v prvotřídní kvalitě. Na našem konceptu je tak vidět, že i úzká nabídka může být výraznou konkurenční výhodou. Jsme společnost, která začínala s jedním stánkem a v průběhu let dokázala i přes nejrůznější nástrahy vyrůst v prosperující firmu s desítkami fungujících poboček, jejichž počet neustále roste.Co bude náplní vaší práce?
- starost o nabitý diář jednatele a efektivní plánování času (telefonicky a e-mailem domlouvat schůzky, pohovory a školení, služební cesty)
- sledování včasného plnění zadaných úkolů a urgence termínů
- zpracování zadaných textových dokumentů a tabulek a jejich úprava dle požadavků
- doprovázení ředitele na jednání (po Praze, ale třeba i do Brna nebo na Slovensko) řízení firemního vozidla, tvorba zápisů a samostatné sledování plnění úkolů
- pochůzky po úřadech, poštách a nákupech
- spolupráce s ředitelem společnosti na optimalizaci a tvorbě firemních procesů
- zápis veškerých pracovních aktivit do interního systému
Co byste měl/a splňovat
- vlastnit řidičský průkaz skupiny B - být aktivní řidič
- znalost Microsoft 365
- umět vytvářet soubory, tabulky, prezentace
- samostatně ovládat počítač (Google: e-mail, disk, textové soubory, tabulky, prezentace)
- být samostatný/á, flexibilní a odolný/á vůči stresu
Co vám mohou nabídnout
- přátelský tým lidí, v němž se vzájemně podporujeme
- prostor pro sebeuplatnění, realizaci vlastních nápadů
- možnost pracovního i osobního růstu
- odpovídající finanční ohodnocení s bonusy
- firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí
- možnost neomezené konzumace kávy a čaje na pracovišti
- slevy na naše produkty
Zaujala vás tato pozice?
Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!
Další pozice
Toto místo pro vás není to pravé?
Mrkněte na další příležitosti!