Hlavní účetní – Frýdek Místek

Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme poradenská a účetní kancelář sdružující daňové konzultanty, účetní, advokáty a auditory. Našim kolegům již prošlo pod rukama více jak 200 společností.  V rámci naší činnosti umíme nastavit kompletní portfolio služeb, které našim klientům pomáhá při běžných operativních nebo strategických činnostech v rámci jejich podnikání. Díky našim zkušenostem a vzájemné spolupráci dokážeme připravit adekvátní řešení vzniklých problémů či vytvoření optimalizačních procesů, které jejich vzniku předcházejí. Své služby poskytujeme nejen v českém, ale i v anglickém jazyce, díky čemuž jsme schopni působit i na mezinárodním trhu či pomoci zahraničním společnostem, působícím na českém trhu.

Pár slov o pozici

Hledáme nového kolegu/novou kolegyni, kterého/kterou baví práce s doklady a administrativa, je pořádný/á a dokáže převzít zodpovědnost za precizní odvedení zadaných úkolů. Velice důležité je i to, abyste měl/a zkušenosti s vedením týmu. 

Co bude náplní vaší práce?

  • spolupráce při vytvoření týmu účetních
  • odborná a zodpovědná péče o přidělené klienty
  • vedení týmu účetních a jejich koordinace
  • vedení účetnictví, daňové evidence a poradenství klientům a dalším členům týmu
  • spolupráce při zpracování daňových přiznání (např. DPPO, DPFO, DPH, SD....)
  • příprava podkladů pro uzávěrky
  • podpora a zlepšování interních účetních procesů a aplikování digitalizace

Co byste měl/a splňovat

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou v ekonomickém oboru
  • minimálně 5 let praxe na pozici účetní a minimálně 2 roky zkušeností na vedoucí pozici
  • výborná odborná znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví
  • zodpovědnost a smysl pro kvalitně odvedenou práci
  • zájem klientovi pomoci a posunout ho vpřed
  • být schopný komunikovat s vedením, s klienty a dalšími lidmi v týmu
  • pečlivost, proaktivita, ochota pracovat v týmu
  • samostatnost v řešení úkolů
  • výborná znalost MS Excel
  • ŘP skupiny B

Co vám mohou nabídnout

  • odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a znalostí
  • pestrá pracovní náplň
  • pracovní smlouva na HPP
  • nástup možný ihned, případně dle dohody
  • příjemné pracovní prostředí v dobře vybavených kancelářích
  • férové a přímé jednání
  • flexibilní pracovní doba
  • podpora v růstu a v rozvoji (např. školení, zpětná vazba k odvedené práci...)
  • možnost využití firemního tarifu
  • stravenkový paušál
  • firemní teambuildingy, společné obědy a mnoho dalšího

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

ŽÁDOST O PRÁCI