Pro jakou společnost budete pracovat?
Jsme poradenská a účetní kancelář sdružující daňové konzultanty, účetní, advokáty a auditory. Našim kolegům již prošlo pod rukama více jak 200 společností. V rámci naší činnosti umíme nastavit kompletní portfolio služeb, které našim klientům pomáhá při běžných operativních nebo strategických činnostech v rámci jejich podnikání. Díky našim zkušenostem a vzájemné spolupráci dokážeme připravit adekvátní řešení vzniklých problémů či vytvoření optimalizačních procesů, které jejich vzniku předcházejí. Své služby poskytujeme nejen v českém, ale i v anglickém jazyce, díky čemuž jsme schopni působit i na mezinárodním trhu či pomoci zahraničním společnostem, působícím na českém trhu.Pár slov o pozici
Hledáme nového kolegu/novou kolegyni, kterého/kterou baví práce s doklady a administrativa, je pořádný/á a dokáže převzít zodpovědnost za precizní odvedení zadaných úkolů. Velice důležité je i to, abyste měl/a zkušenosti s vedením týmu.Co bude náplní vaší práce?
- spolupráce při vytvoření týmu účetních
- odborná a zodpovědná péče o přidělené klienty
- vedení týmu účetních a jejich koordinace
- vedení účetnictví, daňové evidence a poradenství klientům a dalším členům týmu
- spolupráce při zpracování daňových přiznání (např. DPPO, DPFO, DPH, SD....)
- příprava podkladů pro uzávěrky
- podpora a zlepšování interních účetních procesů a aplikování digitalizace
Co byste měl/a splňovat
- minimálně SŠ vzdělání s maturitou v ekonomickém oboru
- minimálně 5 let praxe na pozici účetní a minimálně 2 roky zkušeností na vedoucí pozici
- výborná odborná znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví
- zodpovědnost a smysl pro kvalitně odvedenou práci
- zájem klientovi pomoci a posunout ho vpřed
- být schopný komunikovat s vedením, s klienty a dalšími lidmi v týmu
- pečlivost, proaktivita, ochota pracovat v týmu
- samostatnost v řešení úkolů
- výborná znalost MS Excel
- ŘP skupiny B
Co vám mohou nabídnout
- odpovídající platové ohodnocení dle zkušeností a znalostí
- pestrá pracovní náplň
- pracovní smlouva na HPP
- nástup možný ihned, případně dle dohody
- příjemné pracovní prostředí v dobře vybavených kancelářích
- férové a přímé jednání
- flexibilní pracovní doba
- podpora v růstu a v rozvoji (např. školení, zpětná vazba k odvedené práci...)
- možnost využití firemního tarifu
- stravenkový paušál
- firemní teambuildingy, společné obědy a mnoho dalšího
Zaujala vás tato pozice?
Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!
Další pozice
Toto místo pro vás není to pravé?
Mrkněte na další příležitosti!