Hlavní účetní – Brno

Pro jakou společnost budete pracovat?

Jsme poradenská a účetní kancelář sdružující daňové konzultanty, účetní, advokáty a auditory. Našim kolegům již prošlo pod rukama více jak 200 společností.  V rámci naší činnosti umíme nastavit kompletní portfolio služeb, které našim klientům pomáhá při běžných operativních nebo strategických činnostech v rámci jejich podnikání. Díky našim zkušenostem a vzájemné spolupráci dokážeme připravit adekvátní řešení vzniklých problémů či vytvoření optimalizačních procesů, které jejich vzniku předcházejí. Své služby poskytujeme nejen v českém, ale i v anglickém jazyce, díky čemuž jsme schopni působit i na mezinárodním trhu či pomoci zahraničním společnostem, působícím na českém trhu.

Pár slov o pozici

Hledáme nového kolegu / novou kolegyni, kterého/kterou baví práce s doklady a administrativa, je pořádný/á a dokáže převzít zodpovědnost za precizní odvedení zadaných úkolů. Velice důležité je i to, abyste měl/a zkušenosti s vedením týmu.

Co bude náplní vaší práce?

  • vedení účetnictví, daňové evidence a poradenství klientům a dalším členům týmu,
  • vedení týmu účetních a jejich koordinace,
  • zpracování daňových přiznání (např. DPPO, DPFO, DPH, SD...),,
  • odborná a zodpovědná péče o přidělené klienty,
  • zpracování ročních/měsíčních uzávěrek,
  • podpora a zlepšování interních účetních procesů a aplikování automatizace,
  • příprava podkladů pro auditory,
  • komunikace s úřady.

Co byste měl/a splňovat

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou v ekonomickém oboru,
  • minimálně 5 let praxe na pozici účetní a minimálně 2 roky zkušeností na vedoucí
  • pozici,
  • výbornou odbornou znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví,
  • zkušenosti s vedením týmu,
  • mít smysl pro zodpovědnost a kvalitně odvedenou práci,
  • mít zájem klientovi pomoci a posunout ho vpřed
  • být schopný komunikovat s vedením, s klienty a dalšími lidmi v týmu
  • být pečlivý/á, proaktivní a ochotný/á pracovat v týmu,
  • samostatnost v řešení úkolů
  • výbornou znalost MS Excel
  • preferujeme znalost účetního programu Abra Flexi (není podmínkou)
  • ŘP skup B

Co vám mohou nabídnout

  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou v ekonomickém oboru,
  • minimálně 5 let praxe na pozici účetní a minimálně 2 roky zkušeností na vedoucí
  • pozici,
  • výbornou odbornou znalost podvojného účetnictví a zákona o účetnictví,
  • zkušenosti s vedením týmu,
  • mít smysl pro zodpovědnost a kvalitně odvedenou práci,
  • mít zájem klientovi pomoci a posunout ho vpřed
  • být schopný komunikovat s vedením, s klienty a dalšími lidmi v týmu
  • být pečlivý/á, proaktivní a ochotný/á pracovat v týmu,
  • samostatnost v řešení úkolů
  • výbornou znalost MS Excel
  • preferujeme znalost účetního programu Abra Flexi (není podmínkou)
  • ŘP skup B

Zaujala vás tato pozice?

Neváhejte nám zaslat svůj strukturovaný životopis a průvodní dopis na [email protected] nebo vyplňte formulář!

Apply for the job